Friday, March 27, 2009

Instedt Idol(can u be the next star????)


Alhamdulilah..akhirnye aku dpt update balik blog aku..rindu giler beb kat blog aku..ok lah mls nak mukadimah panjang-panjang..nanti boring pulak kan..aku mulakan citer aku ngan citer Instedt idol..hmmm..citer ni bermula bila kwn baik aku ni teringin nak g audition Instedt idol..aku ngan kawan-kawan lain pun bagilah semangat kat die..mule-mule diat takut-takut gak..tapi pas kene cabar ngan kitorang dia pun pergilah audition tu..aku,an ngan am sanggup tunggu sampai habis(sebenarnye kitorang tunggu pasal malas nak balik awal hehe)..akhirnya penantian berakhir dan kawan aku ni berjaya layak ke peringkat seterusnyer..tapi syg dia tak dapat g pasal ken g final camp..aduiii sabar je la...tapi tak per tahun depan ada lagi..try ur best k!

No comments:

Post a Comment