Tuesday, March 31, 2009

final camp episode finale(survivor oh survivor)


akhirnye sampai juga aku ke aktiviti yg paling mencabar..iaitu survivor...hmmm mesti tension giler...Awal-awl dah kena rendam kat dalam air pas tu kena masuk hutan...alamk sejuk giler..sampai keluar asap dari mulut...(mcm kat manchester)..aku tau kenapa kena rendam dalam air sebab kalu tak kena rendam mesti tak sejuk bila tak sejuk mesti malas nak hidupkan api..tu la maksud tersirat..aku dah dapat tangkap dah bila dalam proses nak hidupkan api...mase aku jage api..tibe-tibe ada alumni datang kejutkan budak-budak yg tidor and suruh kitorang wat shelter(ape tu??)...lepas beberape minit shelter kitotang pun siap...tapi tibe-tibe api terpadam sejuk tol time tu menggigil kitorang...kesian ina ngan nadia...(sabar taw)..pas tu aku tukar giliran ngan kawan aku..aku pun ape lagi tidor laaaa.....sampai pagi..masuk je waktu pagi aku pun cari tempat sesuai pas tu sambung tidor..hehe(qada tidor)...bila petang pulak terus hujan turun kelam-kabut kitorang berteduh..mase tu aku mula rase ape tu makna kesusahan yg sebenar..tak lame pas tu ada alumni dtg dan suruh kitorang ceritakan pengalaman kitorang...hmmm sedih citer diorang..harap bersabar ok??..jadi survivor ni telah bagi aku erti apa itu kehidupan

No comments:

Post a Comment