Sunday, March 29, 2009

final camp episode 5(waterfall abseiling punyer hal)


Ni la 1st time aku dgr pasal waterfall abseiling..best ke???..member group lain sume ckp yg benda ni bahaya..sampai terbelah dagu dibuat nye(sakit ooi..)hmmm..mase taklimat utk watefall abseiling ni aku leh tertidor..sampai aku nak jatuh..last-last membe aku sambut aku..kalau tak pecah kepala aku...selepas setengah jam berjalan meredah hutan akhirnye sampai gak..ya allah cantiknye air terjun ni..aktiviti aku dimulakan dgn si Farah ni nak turun dulu..kesian tgk die menjerit mintak tolong..(tapi kelakar gak..hehe)..akhirnye sampai gak time aku wat benda ni..takut tol aku kalau jatuh(tak sempat kahwin....)tapi atas dorongan fasi ngan alumni..akhirnye sampai gak ngan selamat...pas tu ape lagi..aku pin cari tempat best pas tu tidor..(letih oooo)..bdk-bdk ni leh ckp yg aku tidor tersenyum(ada-ada jer)..lepas abis aktiviti ni kitorang pun balik..alhamdulilah sumenyer selesai

1 comment: