Friday, March 27, 2009

final camp episode 2(cerita pun bermula)


Akhirnye bermula la kisah final camp ni..aktiviti pertama aku ialah low rope course..pada awlnye aku tak tau ape low rope course..rupenyer low rope course ni adalah satu game tali yg betul-betul mencabar..aku adalah 7 org pertama yg kena wat low rope course..aduiii..letih nye tapi byk yg aku dapat belajar..puas hati aku bila da siap setting utk aktiviti ni..petang tu jugak group aku(tasik kenyir) pegi main low rope course..hehe..best giler..tapi aku rase kesal yg aku sekarang makin lembik(apalah kau ni)..dan aku semakin gemuk...cm ne lah nak cam dulu balik ye???tapi terimA kasih pada fasilitator yg baik dan cukup sabar melayan kami..dan lupa pada alumni yg byk beri tunjuk ajar..dan aku tak kan lupe pade kawan-kawan group aku..korang memang best!

No comments:

Post a Comment