Friday, March 27, 2009

final camp episode 1(letihnyer Camp craft)


Akhirnye yg ditunggu dan digeruni telah tiba..FINAL CAMP 2009..hahaha..semua budak kelas aku rase excited ngan rase takut nak g final cam ni..bkn nye ape cume kitorang takut kitorang tak mampu jer nak tahan dugaan dkt sane nanti..sume jadi konfius bile fikir pasal final camp..hmm.tak per lah sebab mase berlalu bukan kita terus stay kat camp tu kan?..kem ini bermula bila kitorang mula berangkat ke UiTM Shah Alam..hmm..mcm-mcm hal jadi mase dekat dlm bas..mcm-mcm perangai yg aku dpt tengok..akhirnye sampai gak kt UiTM..rupenyer kitorang terlambat sikit..sampai jer majlis perasmian dah pun mule..kelam kabut kitorang cari tempat duduk..hehe..lepas habis jer majlis perasmian..aku pun mule la cari sorang membe UiTM ni..yela dah lame tak jumpe kan..lame sikit cari jumpe gak akhirnye si AYID ni..hmm..jumpe aku terus kitorang bincang pasal tugasan kitorang utk final camp ni..selepas makan malam kitorang sume kena loading barang masuk ke dalam lori..aduiii..patah pinggang aku mcm ni..tapi aku kuatkan semangat(malu dekat perempuan nye pasal)..keesokkan harinye kitorang pun mule bertolak ke Janda Baik..aku dah pikir apela nasib aku kat sane nanti..sampai ajer kat sane kitorang terus agkat barang..adui berat giler barang yg aku bawak..tapi aku mule berfikir agak nye mcm ni lah berat yg org buruh kasar selalu angkat..siap jer angkat barang..bermula lah aktiviti yg paling berat..aktiviti CAMP CRAFT..allah sajer yg tahu betapa letihnye kitorang..dah la mase tu hujan..sejuk nyer...hmm lepas 2 hari wat camp craft..akhirnye siap gak..dan final camp pun bermula..

No comments:

Post a Comment