Friday, March 27, 2009

final camp episode 3(kita main water rafting)


Water rafting???mulenye aku tak tau ape benda tu..hmm.rupenye kena wat rakit pas tu kena try rakit tu kat air..aku pulak jenis suka game air..ape lagi excited giler aku bila dapat taw dapat men rakit..mule-mule kitorang di bahagikan ngan 2 group..Gunung Senyum vs Gunung Nuang..hmmm..apa lagi bermula lah perang psikologi..hahaha..mcm-mcm ayat keluar..sampai pening fasi nak melayan kami..lepas rakit siap kitorang pun mulakan aktiviti kitorang..nasib baik group aku dapat kawan-kawan yg rajin(acab n solihin)..akhirnye lepas bertarung ngan gunung nuang..kumpulan aku diistiharkan menang(yesss!!)...hehe..mekasih kawan-kawan..yg kalah jgn marah eaaaa???thanks kepada fasi yg byk bersabar ngan alumni yg byk membantu...

No comments:

Post a Comment