Thursday, November 5, 2009

Cabaran dan dugaan (antara iman dan kesabaran)

Memang aku akui sem ni memang banyak bagi aku cabaran yang kadang-kadang wat aku terasa macam nak give up.Terlalu banyak cabaran macam kewangan, orang sekeliling, kelas dan masalah rumah yang kadang -kadang sampai tak habis nak fikir je aku dah jadi jem..aku sekarang mampu berdoa je agar hati aku tabah dan mampu bersabar dengan segala ujian ni.tapi alhamdulilah aku ada kawan-kawan, lecturer dan family yang tak putus-putus bagi aku semangat dan kata-kata yang mencabar aku supaya bangun semula..betullah kata orang tak semestinya orang yang kita sayang akan sentiasa ada untuk kita(lagi-lagi kapel cam bole pakai je)..tu pendapat aku la..tapi setelah aku renungkan yang kekal untuk kita adalah rakan yang sejati dan keluarga yang menyayangi.Semoga cabaran ni akan membuatkan aku lebih matang dan lebih berani di masa depan.

No comments:

Post a Comment