Wednesday, February 11, 2009

First Camp(pahit akan manis jua akhirnya)


Pada tanggal 7-9hb februari,terciptalah sejarah yang pertama dalam hidup aku,iaitu pergi ke 1st camp.Aku sering ditakutkan oleh senior aku bahawa first adalah perkhemahan yang betul-betul mencabar kekuatan mental dan fizikal.Namun aku gagahkan diri aku dan aku berpegang pada prinsip 'pahit akan manis jua akhirnya'..aku yakin bahawa tiada apa yang dapat menghalang aku dari menjayakan camp ini..Akhirnya setelah 3 hari yang mencabar akhirnya 1st camp ni melabuhkan tirainya..aku berasa sgt gembira kerana camp ini telah berakhir dan aku dapat menimba banyak ilmu..itulah manisnya camp ini setelah bersusah payah mengerah kudrat selama 3 hari..FINAL CAMP???..Kita jumpa di Kenyir..SAlaaaaam

1 comment:

  1. amboi.. ade final camp ke?? tak cakap pun..
    emmm takpelah. nanti kalau g Kenyir jaga diri baik2 yer.. semoga Allah merahmati segala yang awak lakukan. miss u

    ReplyDelete