Monday, February 16, 2009

Demam sendi(buah tangan dari Bukit Cerakah@1st camp)

Pada mulanya aku fikir member aku yg sorang nie demam biasa jer..tp selepas 2 sendi-sendi dia mula berasa lenguh dan sakit..aku dgn zul dah risau..tapi si sokmo ni kata dia demam biasa jer.. kita org x percaya..zul terus hantar sokmo g klinik..lepas beberapa jam kitaorg dpt panggilan yg si sokmo ni kena chikungunya..Alaaa..x pandai eja lak aku..pas tu kitaorang pun kelam kabut hantar sokmo ni g hospital..lepas sokmo masuk air dua botol..akhirnya dia dibenarkan pulang..alhamdulilah sekarang dia semakin pulih dan bibir dia kembali cergas selancang dulu...(Sokmo...jgn mrh yee..)

1 comment:

  1. ha yelah2..
    masa cemas sempat lagi nak mesej saya..
    dah sampai kota tinggi tak jumpa saya pun..
    majoklah mcam nie. tanak kawan!

    ReplyDelete